قیمت عمده چوب خام عسلی تاشو با کیفیت مناسب در سراسر کشور

چوب یکی از اصلی توین مواد اولیه و متریال هایی است که بشر برای ساختن وسایل مورد نیاز خود از آن بهره می گیرد. با استفاده از چوب وسایلی مانند مبلمان، تخت خواب، کمد، درب های منازل و حتی خانه ها و ساختمان های چوبی ساخته می شود. برای اطلاع از قیمت عمده چوب خام عسلی مناسب برای ساخت انواع میزهای جلو مبلی تاشو با کیفیت و مرغوب و خرید آن با نرخ مناسب و ارزان، مراجعه کردن به مراکز پخش آن در سراسر کشور به شما توصیه می شود.

قیمت عمده چوب خام عسلی تاشو با کیفیت مناسب در سراسر کشور

واردات چوب خام جلو مبلی در قم

واردات چوب خام جلو مبلی در قمانواع و اقسام مبلمان چوبی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی و اداری در دنیای حاضر محسوب می شوند. به طوری که هر محیط کاری، سالن غذا خوری، رستوران، هتل و حتی آشپزخانه ای بدون وجود میز و صندلی خالی به نظر می رسد.

یکی از قسمت های مهم در هر ست مبلمان، میزهای کوچک جلو مبلی و عسلی های آن ها هستند. این میزها برای قرار دادن فنجان های چای و قهوه و یا پیش دستی ها به کار می روند و بدون وجود آن ها کار پذیرایی کردن از میهمانان با مشکل روبرو می شود.

امروزه واردات چوب خام برای تولید این مصنوعات در حجم بالایی به کشور ما صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت چوب خام عسلی قم بهتر است با فروشندگان این محصولات در این استان تماس بگیرید و یا به شکل حضوری به نمایندگی فروش آن در قم مراجعه کنید.

برترین تولیدی چوب خام عسلی شیک با هزینه کم

برترین تولیدی چوب خام عسلی شیک با هزینه کمچوب گردو خام یکی از ابزارهایی است که از آن در تولید انواع و اقسام محصولات استفاده می شود. به عنوان مثال:

  • تولید کاغذ و مقوا
  • ساخت کابینت
  • ساختن بناهای چوبی
  • ساخت مجسمه ها مصنوعات
  • تولید مبلمان و سرویس های خواب
  • ساختن درب و پنجره

متریال مورد نیاز در تولید این لوازم چوب خام است که توسط واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در این زمینه برای تامین نیازهای داخلی در حجم گسترده ای تولید و به بازار های مصرف کشور وارد می گردد. این چوب ها برای ساخت هر وسیله دارای ابعاد و ضخامت متفاوتی هستند. مثلا چوب مورد استفاده برای ساخت بنا با چوبی که در ساخت کابینت استفاده می شود تفاوت های عمده ای دارد.

اگر می خواهید با برترین واحد تولیدی چوب خام عسلی سلطنتی شیک در کشور، که محصولاتی با کیفیت را با کم ترین هزینه ممکن در بازار های داخلی ارائه می دهد آشنا شوید، مشورت کردن با توزیع کنندگان و فروشندگان این محصول راه حل مناسبی است.

خریدار چوب خام میز مبلمان سلطنتی در بازار تهران

خریدار چوب خام میز مبلمان سلطنتی در بازار تهرانمصنوعات چوبی دست ساز یکی از زیباترین و با ارزش ترین آثار هنری هستند که  از چوب گردو تهیه می شوند و می توانند زینت بخش خانه های شما باشند. مجسمه های چوبی و قاب های منبت کاری شده یکی از این نمونه ها می باشند.

مبلمان های سلطنتی چوبی نیز یکی دیگر از این وسایل هستند که هرچند تماما با دست ساخته نمی شوند اما ذوق و سلیقه خاصی در تولید آن ها به کار می رود. کارگاه های تولیدی چوب خام پایه میز این مبلمان ها یکی از توزیع کنندگان این محصولات با قیمت مناسب در بازار تهران هستند که مراجعه به آن ها به خریداران توصیه می شود.

قیمت چوب خام جلو مبلی تاشو در اصفهان

قیمت چوب خام جلو مبلی تاشو در اصفهانمیزهای جلو مبلی تاشو یکی دیگر از وسایلی هستند که با چوب ساخته می شوند. برای اطلاع از نرخ و قیمت ماده اولیه ساخت این وسایل در استان اصفهان، بهترین راه کار این است که به سراغ فروشگاه ها و مراکز فعال در سطح بازار چوب خام جلو مبلی در سطح آن بروید. شرکت های فروش چوب خام عسلی مشهد نیز یکی از مراجع اصلی پخش این محصولات هستند.

مرکز خرید و فروش چوب خام عسلی تاشو در سراسر کشور

مرکز خرید و فروش چوب خام عسلی تاشو در سراسر کشورمیزهای عسلی تاشو جدید ترین و زیباترین مدل های ساخته شده از این وسایل هستند که طرفداران زیادی در سراسر کشور دارند. شما می توانید در مرکز خرید و فروش و فروشگاه چوب خام جلو مبلی، متریال مورد نیاز برای ساختن این وسایل را با مناسب ترین قیمت ممکن در هر حجم و اندازه ای که می خواهید خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 21

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

26

  1. سلام
    پایه این میز عسلی تاشو محکم باید از چه نوع جنس چوبی باشند نسبت صفحه رویی تا وزن رو تحمل کنن و اسیب نبینه میز عسلی
    ممنون

    • سلام روز بخیر
      لطفا برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با بخش مشاوره و فروش مجموعه آراد تماس بگیرید.

  2. بخاطر تاشو بودنه این نوع از عسلیها در سالهای اخییر طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده
    قیمت چوب خام جلو مبلی در قم بخاطر اینکه مستقیم از وارد کننده خرید میکنیم، ارزوترینه

  3. سلام
    قیمت میز عسلی های تاشوتون در ابعاد مختلف با جنس چوب های مختلف رو میفرمایید چقدر در میاد؟
    کارگاه تون تو کدوم شهرها دایر هست؟
    باتشکر

  4. سلام خسته نباشید ببخشید سوال داشتم اینکه میتونم فقط یک نوع از چوب میز عسلی رو بصورت حجم بالا ازتون خرید داشته باشم و اینکه قیمت به چه صورت؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. باسلام و وقت بخیر و خسته نباشید خدمت شما عزیزان

    چند تاراهنمایی ازتون میخواستم از چه طریق میتوانم از شما مشاوره بگیرم؟
    وآیا غیر از اصفهان در شهرهای دیگه هم فعالیت دارید؟
    پیشاپیش ممنون و سپاسگزارم از پاسخگویی شما

  6. اگر بخواهیم دقیق تر به چیدمان خانه ها نگاه کنیم حداقل 40 درصد وسایل موجود چوبی هستن، متریال اصلی در ساخت این وسایل نوع چوب هست که خیلی مهمه چه نوعی باشه، عسلی تاشو برای خانه های کوچک بهترین گزینه هست به شرط دوام بالا و زیبایی خاص

  7. سلام امید وارم حالتون خوب باشه
    تخفیف تو چقدر خرید اعمال میشه
    عمده یا کم تو تخفیف تاثیر داره
    یا فقط برای عمده فروشان
    تخفیف حاصل میشه جواب بدین
    ممنون میشم.

  8. سلام روز بخیر میخواستم بدونم شما فقط چوب خوام میز عسلی دارید ؟یا چوب مبلمان خام هم دارید ؟ و برای اطلاع از قیمت ها باید چیکار کنم

  9. سلام وقتتون بخیر فروش به صورت عمده هم دارین ؟ نوع چوب بکار رفته چی هست واقعا کار هاتون زیبا و منحصر به فرده صندلی تاشو هم دارید ؟ قیمت رو لطف میکنید

  10. باسلام بسته ماهم رسید خیلی هم عالی بود.خیلی حس خوبی بهم داد.خوشحالم که چیز ارزشمند و باکیفیت باقیمت مناسب خرید کردم.ان شاالله کارتون پربرکت باشه.و پر روزی باشید.

  11. باسلام کالاے ماهم رسید.خیلے عالے خیلے خوشگل و دیدنے بود.واقعا دست مریزاد.خیلے خوشم آمد.هنر زیباتون واقعا تماشایے بود.خیلے باسلیقه و بے نظیر هستید.

  12. چقدر این میز عسلی های تاشو زیبا هستن.
    چه ایده خوبی هست استفاده ازشون در خونه های با متراژ کم هم زیبا هستن هم فضای کمی اشغال میکنن. برای سفارششون غیر حضوری هم میتونیم اقدام کنیم؟

  13. سلام و عرض خسته نباشید
    بسیار عالی و متنوع
    ارسال به موقع و مطمعن
    خونم یه حالو هوای دیگه ای گرفت

  14. سلام خسته نباشید
    ممنونم جهت اطلاع رسانی شما در خصوص نمایندگی چوب خام عسلی در سراسر کشور.
    اگه ممکنه توضیحات بیشتری در خصوص جنس و کیفیت این محصول اعلام بفرمایید.
    آیا هزینه ارسال به سراسر کشور رایگانه؟
    ما برای کارگاه تولیدی خود سفارش عمده داریم.
    ممنون میشم پاسخ بدید.

  15. واقعن با دیدن این محصولات و کیفیتشون ذوق و شوق کردم و با خرید این محصولات مدام حس می‌کنم که آثار باستانی و قدیمی توی خونمون داریم . من از نمایندگیتون توی مشهد خرید کردم و ۱۰۰ درصد رضایت دارم .

  16. این میز‌های جلو مبلی انتخاب شیک و ترندی هستند و استفاده از اون ها جای کمی رو اشغال می کنند و البته اینکه در سایزها و قطر ها و ابعاد مختلفی به مشتریاتون ارائه میدین خیلی خوبه . من اینترنتی ازتون خرید کردم خیلی زود و با بسته بندی عالی به دستم رسبد

  17. سلام
    صنعت چوب در ایران پیشرفت زیادی کرده و باعث افتخاره
    طرح و رنگ های مختلف چوب های میز عسلی بی نظیره
    ببخشید قیمت رو از کجا میشه فهمید؟

  18. سلام و خسته نباشید .چطور از قیمت دقیق این صنایع (مبلمان و عسلی چوبی )مطلع بشیم ؟
    عسلی های چوبی تاشو واقعا ایده جالب و چشم نوازی هستن. دکوراسیون خونه رو شیک می کنن

    • سلام وقت بخیر
      لطفا برای اطلاع دقیق از قیمت عمده پوب خام عسلی و مبلمان خام با بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

  19. سلام تنوع کارهای خیلی زیاد و خوب هست شیفته محصولات زیبا و طراحیهای قشنگتون شدم قیمت محصولات رو از کدام قسمت سایت باید مشاهده کرد لطفا راهنمایی کنید
    تشکر ویژه میکنم از مجموعه مبلمان اراد برای سایت خوبتون

    • سلام وقت بخیر
      برای دریافت کاتالوگ محصولات و نمونه کارها با بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید.

  20. سلام ودرود چوب مبلی های عسلی سایتتون واقعا مرغوب هستند خیلی طرح ونقش ونگار خاص وعالی دارند در هیچ سایت ومغازه ای چنین میز تاشو ندیده بودم عالی هستین

    • سلام وقت بخیر
      رضایت شما برای مجموعه آراد خیلی ارزش داره، از مشتریان قدیمی مجموعه

  21. چوب خام عسلی اگر در سازه های چوبی بتوان ازش نرده برای راهرو بسازی خوبه

  22. سلام
    من از میز عسلی های تاشو خریداری کردم بسیار عالی هستن و در عین زیبایی و کارایی فضای کمی رو اشغال می‌کنه و این یه مزیت عالی محسوب میشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما