قیمت میز کارمندی + خرید میز کارمندی پایه فلزی و فروش میز کارمندی ام دی اف

خرید میز کارمندی که باید با توجه به نیازهای کارمندان انتخاب شود. میزکارمندان با توجه به نوع حرفه ای که انجام می دهند، دارای ابعاد و طرح های متفاوت می باشد.میزهای کارمندی در سایز های کوچک به عنوان میز تحریر و غیره در خانه نیز کاربرد دارد.

خریدمیز کارمندی و خرید میز کارمندی پایه فلزی و فروش میز کارمندی ام دی اف که این میز کارمندی در اداره ها و شرکت ها حریم شخصی هر فرد را از دیگری مشخص می کند. انتخاب میز کارمندان اگر با توجه به فیزیک افراد انجام شود، در سلامتی و افزایش انرژی کارمندان بسیار مهم می باشد. بعضی از انواع این میزها به گونه ای طراحی شده است، که بیشتر برای کارشناسان و مدیران کاربرد دارد.

میز کارمندی پایه فلزی از انواع محبوب میزهای اداری می باشد. این نوع میز بسیار با کیفیت است و رویه آن از سنگ، شیشه، فلز و غیره است. که این میز ها در دو مدل کلاسیک و مدرن می باشند.

میز پایه فلزی علاوه بر اداره ها، در خانه نیز کاربرد زیادی دارد و به خاطر تحمل وزن اجسام سنگین و جابجایی راحت بسیار محبوبیت دارد. این میزها طول عمر بسیار بالایی دارند و قیمت مناسبی نیز دارند.استفاده از میزهای کارمندی که از ام دی اف ساخته می شوند نیز دوام بسیار بالا و تحمل وزن وسایلی که روی ان قرار میگیرد را دارد. جابجا کردن آن نیز خیلی راحت می باشد.

انواع میز کارمندی شامل :میز کوچک، مدرن، شیک و کلاسیک می باشد.

میز کارمندی کوچک، برای شرکت‌هایی که دارای فضای کوچک می باشند، کاربرد دارد.

میزهای کارمندی مدرن که محبوبیت بسیاری در بین کارمندان دارند، علیرغم ظاهری ساده ای که دارند.

میز کارمندی شیک با توجه به نوع و شغل و حرفه ای افراد سفارش داده و ساخته می شود.

میز کارمندی کلاسیک که نسبت به بقیه میزهای کارمندی ابعاد بزرگتری دارد و بسیار زیبا و شیک تراز مدل های دیگر است.

قیمت میز کارمندی + خرید میز کارمندی پایه فلزی و فروش میز کارمندی ام دی اف

تولید کننده میز کارمندی

تولید کننده میز کارمندی تولید کننده میز کارمندی باید به خصوصیاتی در زمان تولید توجه کند از جمله اینکه: این میزها باید سنگین باشد تا جابجا کردن آنها به راحتی انجام شود و همچنین با دوام و کیفیت بوده که فشار وارد بر وسایلی که روی آن قرار می گیرد را تحمل کند.

میزهای کارمندی باید دارای فضاهای جانبی از جمله کشو نیز باشد تا بتوان اسناد و مدارکی که خیلی مورد نیاز است در دسترس باشد. استفاده از کشور از بی نظمی در محیط نیز جلوگیری می کند و همچنین جای کیس و کیبورد از قبل در میز کارمندی طراحی شده باشد.

علاوه برمیزهای کارمندی، میزهای کارشناسی و میزهای مدیریتی نیز می باشد، که این میزها با توجه به کیفیت و ابعاد ، قیمت های متنوع دارند.

میزهای کارشناسی دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که ازجمله: ارتفاع آن از ۱۲۰ سانتی متر تا ۱۶۰ سانتی متر می باشد و با توجه به ویژگی های هر فردی ساخته می شود.

در میزهای کارشناسی محل قرار دادن کیبورد کامپیوتر نیز تعبیه شده و در صورت نیاز به فضای بیشتر می توان آن را به صورت ال سفارش داد. طول میزهای کارشناسی با توجه به نوع تخصص و حرفه ای که فرد دارد از ۹۰ سانتی متر تا ۲۵۰ سانتی متر می باشد، که کیفیت این میزها نسبت به میزهای کارمندی بسیار بالاتر و طول عمر بیشتری نیز دارند.

میزهای کارشناسی از بهترین چوب گردو تکانی تولید می شوند از جمله : چرم، چوب، ام دی اف و فلز و … می باشد.

در زمان خرید میزهای کارمندی و اداری را باید از شرکت های معتبر که از مواد مرغوب و باکیفیت و دستگاه های برش خیلی دقیق و ظریف استفاده می کنند، تهیه کرد ویا سفارش داد.

چوب ام دی اف با توجه به ضخامتی که دارند، کاربرد ها و قیمت های متفاوتی نیز دارد. دارای کلاس های ورقه ای که از A و B وL می باشند. کمترین ضخامت را کلاسA و بیشترین ضخامت را کلاس L دارد.

علاوه بر این ورقه هاای ام دی اف، روی این ورقه های برای افزایش کیفیت روکش هایی روکش هایی که از جنس ملامینه،چوبی، تخته چوب ایرانی و هایگلاس کشیده می شوند که کارایی آنها را بیشتر می کند.

ست میز کارمندی

ست میز کارمندی سد میز کارمندی بسیار مهم است که کیفیت خوب و مرغوب داشته باشد. در زمان خرید میز ست میز کارمندان به مقدار فضایی که محیط دارد و طراحی داخلی و کیفیت رنگ فضای اتاق یا سالن که ماکسیمال و مینیمال است توجه کنید.که کدام میز مدرن یا کلاسیک و یا غیره قابل استفاده است.

با توجه به موارد بالا، در این صورت می توانید یک میز کارمندی و کارشناسی، بسیار عالی با کیفیت و سبک وطرح مورد دلخواه خود که با فضای شما هارمونی دارد انتخاب کنید.

درتهیه میز کارمندی باید اصول استاندارد ای در نظر داشت، زیرا کارمندان بیش از ۶ تا ۸ ساعت از شبانه روز خود را در محیط کار می باشند. بنابراین طراحی داخلی اتاق کارمندان موجب ایجاد آرامش و امنیت برای آنها می‌شود و در این صورت کارایی آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در صورتی که میز کارمندی غیر استاندارد و نامناسب، وبا توجه به حرفه ای که انجام می‌دهد، نباشد، آسیب‌های جدی به جسم و روح و کارایی آنها وارد خواهد شد. به عنوان مثال: میز مهندس معمار با میز یک کارمند برنامه نویس تفاوت‌های بسیاری دارد.

بنابراین قبل از تهیه و سفارش میز کارمندان خود حتماً با کارشناسان مربوطه مشورت کنیم. میزهای کارمندی را می توان با هر سلیقه و هزینه سفارش داد. با توجه به فضایی که میز در آن قرار خواهد گرفت به عنوان مثال: میز بزرگ برای فضای کوچک بسیار نامناسب است.

میزهای کارمندی که کاملاً شبیه میزهای مدیریتی است ولی در سایزهای کوچک تولید می شوند، طرفداران بسیاری دارد زیرا باهمان شکل و کیفیت فقط درسایزکوچک تولید می شوند.

نکاتی درنگهداری از میز های کارمندی بسیار مهم است: تمیز کردن میزهای کارمندی و مدیریتی وغیره با توجه به جنسی که تولید شده اند، متفاوت است. از شوینده های متفاوتی نیز استفاده می‌شود و در صورت استفاده از مواد شوینده نامربوط به جنس میز آسیب وارد می شود، به عنوان مثال ؛ میز از جنس چوب راش بسیار زیبا است ولی فرسایشی و شکننده است یا میزهایی با روکش، هایگلاس مقاوم در مقابل رطوبت ولی به راحتی لک و خش دار می شود. میزهای کارمندی و اداری را باید از عواملی مثل غذا و خوراکی و غیره دور نگه داشت، زیرا لکه های غذا به راحتی از روی آن پاک نمی شود.

نور خورشید نیز می تواند موجب فرسودگی میز و صندلی شود و طرح و رنگ آن را تغییر دهد و یا خم شودو همچنین میز و صندلی نباید نزدیک وسایل گرمایشی و سرمایشی باشند. میزهایی که دارای پایه فلزی می باشند گرد و غبار را جذب خود می‌کند،که موجب کدر شدن آن می شود.برای براق کردن و نگهداری بیشتر از میزها بهتر از روغن و جلا دهنده ها استفاده کنید.

میز کارمندی شیشه ای

میز کارمندی شیشه ای میز کارمندی شیشه‌ای از شیشه ساخته شده ست که می‌تواند به صورت تمام شیشه یعنی رویه و پایه از جنس شیشه باشد و یا به صورت ترکیبی یعنی رویه شیشه ولی پایه فلز یا چوب باشد.

میز کارمندی شیشه ای باید بسیار محکم و مقاوم باشد معمولاً جنس رویه این میز ها از شیشه های به نام سکوریت یا لمینت است، که ضربه و فشار را به خوبی تحمل می کند، این نوع میز ها نیز امروزه طرفداران بسیاری دارد

میز کارمندی تاشو

میز کارمندی تاشو میز کارمندی تاشو با توجه به اینکه امروزه فضای کسب و کار ها بسیار کوچک می باشند، قابلیت بسیار زیادی دارد.میزهای تاشو یا همان کم جا به راحتی جمع شده و فضا را بزرگ می کند.

امروزه با توجه به گسترش کسب و کار و افزایش نیرو، نیاز به فضای بیشتر پیدا می‌کند. میزهای تاشو و کم جا از لولا ها و یراق آلات تشکیل شده‌اند. که کیفیت آن برای طول عمر این میزها بسیار مهم است.

استفاده از میزهای تاشو در ورزش و دفاتر و استخر ها کاربرد دارد. برای این منظور استفاده از میز کارمندی مدرن که به مدلار بوده یعنی شخص سازی شده است و هر زمان که لازم باشد می توان چیدمان را آن را عوض کرد، بدون اینکه دکوراسیون محل کار را تغییر داد.

میز های کلاسیک به دلیل ظاهر بسیار زیبا و شکیلی که دارند نمی توان به راحتی با فضای محیط هماهنگ کرد ولی میزهای کارمندی با توجه به طراحی ومدل آن به راحتی با هر دکوراسیونی قابل هماهنگی می باشد.

یکی از مزایای میز های کارمندی مدرن سطح صاف و صیقلی و یا شیشه ای آن است که نور را در محیط بازتاب می‌کند و اگر محیط شما کوچک باشد آن را بزرگ تر و پرنورتر نشان می دهد.

میزهای کارمندی مدرن به صورت میز های گروهی نیز موجود می باشد که در این صورت در شغل هایی که نیاز به کار گروهی و مشورت دارند، بسیار کاربرد دارد.

در تولید میز های کارمندی مدرن از ام دی اف استفاده شده که از خرده های چوب تشکیل می شود، برخلاف کلاسیک که از چوب تنه درختان مثل: گردو استفاده می شود. بنابراین میزهای مدرن برای حفاظت از محیط زیست بسیار مفید می باشد.

میز کارمندی ساجیران

میز کارمندی ساجیران میز کارمندی ساجیران کیفیت بسیار بالا و ارگونومیک و با طراحی خاص می باشد. علاوه بر این میزهای کارمندی، میزهای مدیریتی نیز می باشد که این میزها با توجه به کیفیت و ابعاد و قیمت های متنوعی دارند.این میزها معمولاً بزرگتر از میزهای دیگر با کیفیت بالا و ظاهری بسیار شیک تری دارند.

میزهای کارمندی ساجیران به دو صورت که دارای کمد و کشو های زیاد برای افرادی که با اسناد و مدارک زیادی سروکار دارند، کاربرد دارد و همچنین دارای فضایی که کامپیوتر روی آن قرار می گیرد و میز هایی که جایی برای کامپیوتر ندارند فقط دارای یک سیستم فایلی است که دسترسی به مدارک می باشد دارا باشند.

میز مدیریت کلاسیک از انواع منحصر به فرد و خاص می باشد. افرادی که دوست دارند قدرت بیشتری نشان دهند میز کلاسیک را انتخاب می‌کنند.

میز های مدیرتی کلاسیک از چوب گردو یا راش ساخته می شود و دارای تزئینات مخصوص می باشد و نسبت به میزهای کارمندی قیمت های بیشتری دارند. انواع دیگری از میزهای مدیریتی میز مدیریتی مدرن می باشد که برای شرکت هایی که فضای کوچک دارند مناسب می باشد، زیرا در صورت استفاده از میز کلاسیک باعث شلوغ شدن فضا می شود و قیمت آن نیز از نوع کلاسیک پایین تر می باشد.

عوامل موثر بر قیمت میز مدیریتی جنس چوب و رنگ و جنس چرم و ابعاد آن می باشد. هرچه کیفیت بالاتر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد.

در زمان خرید میز مدیریتی علاوه بر عوامل موثر بر قیمت باید به دکوراسیون های فضای داخل اتاق نیز توجه ویژه ای داشت تا میز با اتاق و وسایل آن هارمونی داشته باشد.

میزهای کارمندی قدیمی و کلاسیک که در زمان گذشته استفاده می شد مشکلات زیادی برای افراد ایجاد می کرد امروزه با پیشرفت علم و استفاده از دانش ارگونومی ، میزهای کارمندی جدید به سلامتی فرد بسیار کمک می‌کند که این میزها و صندلی های مدرن قابلیت تنظیم و شخصی سازی دارد.

در تولید میز های مدرن که ارگانیک می باشند، فرد احساس راحتی کرده و همچنین موجب افزایش عملکرد سازمانی بیشتر و راندمان فردی بیشتر می‌شود.

ارگونومی دانشی جدید است که محیط کار و ابزار و وسایل را با توجه به توانایی افراد طراحی می‌کند و از سلامت جسم و روح افراد محافظت می کند. ارتفاع در میز ارگانیک نصف قد فرد یعنی ۷۵سانتی متر تا ۹۰ سانتی متر می باشد و در قسمت زیر نیز فضای کافی برای تحرک پا وجود دارد و ابعاد سطح میز ارگانیک نیز برای تمام وسایل مورد نیاز کافی می باشد و رنگ آن تیره نیست ، زیرا بر نور اتاق موثر است.

در میز های ارگانیک کارمندان با سرعت و راحتی بیشتر کارهای خود را انجام می دهند و کارهای خود را بدون گردن درد و کمردرد و با انرژی کامل انجام می دهند.

میزهای کارمندی ساجیران ارگانیک علاوه بر وسایل، محل نگهداری اسناد و…. وجود دارد.صندلی های ارگانیک به راحتی در جای خود حرکت کرده و کارمندان بر روی آن احساس راحتی می کند و در نشستن های طولانی شکل ستون فقرات کارمندان تغییر نمی کند.

ارتفاع میزهای کارمندی و صندلی ارگانیک قابل تنظیم است بنابراین افراد نیاز به خم شدن ندارند. دسته های صندلی با حالت ۹۰ درجه می باشد و همچنین فاصله فرد با کامپیوتر نیز مطابق استاندارد طراحی شده است.

در میزهای ارگانیک به سلامت چشم اهمیت زیادی داده شده است، زیرا خیره شدن در زمان های طولانی موجب بیماری های چشمی می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 6

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

2

  1. سلام
    تنوع کارهاتون خیلی زیاد و انتخاب رو برای هر مدل سلیقه ای راحت میکنه
    ممنونم بابت پشتیبانی خوبی که دارید هر بار ارتباط گرفتم خیلی سریع پاسخ دادند و با صبر و حوصله راهنمایی کردند

  2. سلام
    ممنون از مجموعه خوب آراد
    برای دفاترمون از تولیدات این تولیدی تهیه کردیم
    شیک و با کیفیت
    ممنون از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما