فروش چوب خام مبلمان راحتی در بازار تهران

امروزه شما به هر خانه ای که سربزنید می توانید متوجه شوید که مبلمان تبدیل به بخش جدایی ناپذیر از خانه ها شده است و در بیشتر خانه ها یافت می شود و لحظاتی را فراهم می کند که اعضای خانواده بتوانند بیشتر در کنار هم باشند و از با هم بودنشان لذت ببرند. حال برای تامین نیاز شهروندان تهرانی تولید کنندگان عزیز اقدام به چوب خام مبلمان فروش راحتی در بازار نموده اند که می توان با قرار دادن سایر اجزایی مبلمان در کنار آن محصول نهایی را ایجاد کرد و در اختیار مصرف کننده گذاشت.

 فروش چوب خام مبلمان راحتی در بازار تهران

خرید چوب خام مبلمان راحتی درجه یک ایرانی

خرید چوب خام مبلمان راحتی درجه یک ایرانیچوب مبلمان از درختان متفاوتی مانند بلوط، گردو، راش و ممرز به دست می آید که از لحاظ استحکام و رنگ با هم تفاوت دارند که در شهرهای مختلفی از سراسر ایران برش داده می شوند که در این میان چوب خام مبلمان راحتی مشهد کیفیت قابل قبولی دارد و در کشور مشهور است.

از آنجایی که درختانی که نام برده شد در ایران موجود هستند باعث شده‌اند که چوب های باکیفیتی نیز در اختیار داشته باشیم و اگر شما در کسب و کار مبل فعال هستید به شما پیشنهاد می کنیم با خرید چوب خام مبلمان راحتی درجه یک ایرانی خیال خود را از بابت کیفیت محصول و انواع کفپوش چوبی راحت کنید و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

خریدار بهترین برند چوب خام مبلمان

خریدار بهترین برند چوب خام مبلمانهمانطور که بیان شد وجود مبلمان در خانه امروزه برای خانواده‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است و همه سعی می کنند که مبلمانی تهیه کنند که علاوه بر زیبایی دارای استحکام و عمر بالایی نیز باشد که در بلند مدت همچنان کارایی خود را حفظ کند.

اگر شما نیز می خواهید این خدمت ارزشمند را به مشتریان خود بکنید باید به دنبال برند های مطرح و معتبر در این زمینه باشید و به عنوان خریدار بهترین برند چوب خام مبلمان وارد میدان شده و به دنبال کسب رضایت مشتریانتان باشید.

قیمت روز چوب خام مبلمان دربازار های جهانی

قیمت روز چوب خام مبلمان دربازار های جهانیتخته چوب ایرانی یکی از محصولات ایرانی است  به سبب اینکه کشورمان چهارفصل بوده و از لحاظ پوشش طبیعی متنوع است، چوب های مناسب برای مبلمان تولید و همین موضوع باعث شده است که قیمت چوب خام مبلمان پایین باشد و هزینه تمام شده برای تولید مبل کاهش پیدا کند.

قیمت روز چوب خام مبلمان در بازار های جهانی نیز متغیر است و بر اساس عوامل مختلفی تعیین و تهیه می شود که با میزان تولید  چوب رابطه ی مستقیمی دارد و مقدار تولید چوب در روز تاثیر فراوانی بر بازار فروش چوب خام مبلمان می گذارد.

کارخانه های تولید کننده چوب خام مبلمان در بازار تهران

کارخانه های تولید کننده چوب خام مبلمان در بازار تهرانکارخانه های بسیاری در کشور چوب درختان را تحویل گرفته و سپس آن را در اشکال مختلف برش می دهند و فرآوری می کنند و برای مراحل بعدی به کارگاه ها ارسال می کنند تا به شکل مصرفی در بیایند و به مصرف کننده نهایی محصول عرضه شوند.

برای این که این هدف تحقق یابد کارخانه های تولید کننده چوب خام مبلمان در بازار تهران به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند که بتوانند جوابگوی نیاز مشتریان عزیز در این بخش باشند و با عرضه به مقدار کافی، تقاضای بازار را رفع کنند تا فروش چوب خام مبلمان راحتی با قدرت ادامه پیدا کند.

پذیرش نمایندگی چوب خام مبلمان در اصفهان

پذیرش نمایندگی چوب خام مبلمان در اصفهانخوشبختانه امروزه دنیای کسب و کار به قدری وسیع شده است که هر کس می تواند بر اساس توانایی و علاقه خود در هر کاری بدرخشد که یکی از همین فرصت ها فعالیت در صنایع چوب خام مبل راحتی است که اگر زمینه آن را در خود می بینید می توانید اقدام به فعالیت نمایید.

اگر از ساکنین شهر اصفهان هستید و به این صنعت نیز علاقه دارید می توانید با پذیرش نمایندگی چوب خام مبلمان در اصفهان پا به این حرفه پولساز بگذارید و آینده خود و خانواده تان را تأمین نموده و همچنین خدمتی بزرگ به شهروندان عزیز اصفهانی بکنید و نیازشان به این محصول را برطرف کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد رأی: 20

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

27

  1. چقدر عالی ک من هم میتونم یکی از نمایندگیهای شما باشم، حتما پیگیری خواهم کرد و باهم همکاری میکنیم انشاالله
    خدا برکت ب کارتون بگذاره

  2. سلام شرایط گرفتن نمایندگی گرفتنون چه طوری ؟ و این که الان توی اصفهان نمیاندگی دارید ؟؟ اگر دارید کجاست ؟؟

  3. سلام
    میخوام خرید کنم از مجموعه شما ولی نمیدونم راش بخرم یا صنوبر یا روس ،چون میگن صنوبر و روس سبک هستن ولی راش سنگین هست و مقاوم ولی عمر مبل رو کم میکنه درسته؟
    ممنون از مجموعه مبلمان آراد

  4. سلام
    برای پذیرش نمایندگی چه کاری باید انجام بدیم؟محصول رو شما در اختیارمون قرار میدید یا خودمون باید خریداری کنیم؟و کارتون با ضمانت هست؟
    با تشکر

  5. باسلام خرید اینترنتی چه تضمینی داره؟ آیا کارهاتون را موقع ارسال بیمه میکنید؟ و بازدید حضوری و خرید حضوری هم میشه انجام داد؟ برای خرید با چک هم حتما باید پیش پرداخت باشه؟

  6. باسلام خیلے قیمت هاے عالے دارید کارهاتون با کیفیت هست ما دوباره میخواهیم سفارش بدیم تعداد زیاد..آیا اقساطے هم دارید و اقساطش چند ماهه هست..باتشکر

  7. سلام وقت بخیر نوع چوب و چگونگی ارسال رو میشه لطف کنید راش هم موجود ؟ قیمت رو لطف میکنید مبل هاتون چند نفره و اینکه پایه و بدنه از یک چوب هستند ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. با سلام و وقت بخیر
    واقعا مبل یکی از ضرورت های هر خونه ای شده و با این وضع اقتصادی خیلی مهمه که کیفیت و عمر خوبی داشته باشه ممنونم ازتون بابت کیفیت چوب هاتون و قیمت مناسبشون.

  9. چوب مبلمان باید کیفیت خوبی داشته باشه تا توی جا به جایی و بازی کردن بچها آسیب نبینه،و علاوه بر توجه به زیبایی که داره به این نکته هم باید حتما توجه شود
    پیشنهاد میکنم افرادی که استعداد دارن حتما به سراغ این حرفه بروند و درآمد کسب کنن

  10. سلام دوستان عزیز
    روزتون بخیر
    تشکر میکنم از تیم خوب و پر تلاش شما جهت ارائه ی محصولات بی نظیر و قیمت مناسبی نظیر چوب خام مبلمان راحتی.
    ما چند روز گذشته این چوب های خام با کیفیت را از شما خریداری کردیم و بسیار راضی هستیم.
    حتما مجدد ثبت سفارش خواهیم کرد و به دوستان خود معرفی میکنیم
    شاد و موفق باشید.

  11. سلام
    الان داشتم کاراتونو میدیم
    و بنظرم خوب میومد
    برا منی که خودم کارگاه چوب بری
    دارم ترغیب شدم که ازتون خرید کنم

  12. من ساکن اصفهانم لطفا اطلاعات بیشتری درمورد کسب نمایندگی میگین ؟باید چ شرایطی رو داشته باشم؟و ایا نیاز به بودجه خیلی زیاد هست ؟ در مورد پشتیبانی خودتون هم لطفا اطلاعات رو بگین

  13. چقدر مدلهای زیبایی دارین. ماساکن اصفهان هستیم امیدواریم که نمایندگی‌تون توی اصفهان خیلی زود اوکی بشه و ما بتونیم از مدلهاتون توی اصفان استفاده کنیم و خرید کنیم . تعریفتون رو زیاد شنیدم و قیمتهاتون به نسبت بقیه خیلی کمتر هست

  14. باسلام
    شرایط نمایندگی شما چگونه است و همچنین میخواستم شرایط نگهداری چوبها را بدانم و آیا شرایط اب و هوای گرم تاثیر در نگهداری چوب خواهد داشت؟

  15. سلام خسته نباشید . از چوب هایی مثل راش و بلوط و گلابی و روسی هم در ساخت مبلمان سلطنتی استفاده میشه؟
    قیمت هر یک از این چوب ها در ساخت مبلمان متغیره ؟کدوم چوب برای دکوراسیون داخلی خونه بیشتر به کار میره

    • سلام وقت بخیر. در مبلمان راحتی از چوب های مختلفی استفاده میشه که کیفیت کار رو مشخص میکنه. برای دریافت مشاوره و قیمت های دقیق با بخش فروش تماس بگیرید.

  16. رنگ های عالی و متنوع عالی
    ارسال به موقع و سریع
    اگر دنبال تنوع هستید حتما
    بهتون پیشنهاد میکنم

  17. سلام
    خرید چوبی ک میتونی کیفیت و نوع چوب و حتی طرح و رنگش رو با سلیقه خودت انتخاب کنی خیلی خوبه و قیمتش هم ب صرفه و مناسبه
    خیلی ممنون از مبلمان اراد از قیمت های مناسب شون و امکان خرید غیر حضوری

  18. سلام،وقتتون بخیر،خیلی خوبه که میتونیم به این راحتی محصولی تولید کشور خودمون رو بخریم و حمایت کنیم ازش.شما توی شیراز هم نمایندگی قبول میکنید؟

    • سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص اعطای نمایندگی با بخش فروش مجموعه ارتباط حاصل بفرمایید.

  19. سلام
    فروشگاه اینترنتی محصولات رو در کدوم قسمت سایت میشه مشاهده کرد و پیج اینستا هم اگر دارید بفرستید فالو کنیم و رسیدن کارهای زیبای مجموعه اراد لذت بیشتری ببریم
    ممنون برای سایت خوبتون و طراحیهای خوشگل و زیباتون

  20. سلام ودرود.شرایط پذیرش نمایندگی فروش چوب خام مبل در اصفهان چی هست؟نیاز به چه سرمایه ای دارد؟در شهر های دیگر نیز نمایندگی دارید

  21. چوب خام مبلمان اگر جنسی باشه که بتونی حداقل با قسط یک ماه بخری وبرسه دست نجار خوبه

  22. سلام
    من متوجه نشدم
    چوب خام از چوب های داخل کشور هست یا خارج کشور؟؟
    شرایط گرفتن نمایندگی چی هست و آیا شرایطی همکاری میکنید؟؟
    برای میل راحتی هست یا نه؟؟

    • سلام وقت بخیر
      در سفارشات هم از چوب های داخلی و هم از چوب های وارداتی استفاده میشه بستگی به سفارش شما داره
      برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید.

  23. سلام، خسته نباشید
    به نظر من اگر در کنار زیبایی مبلمان از محصولی استفاده کنیم که کیفیت بالاتری دارد برای مدت زمان بیشتری میشه از مبلمان استفاده کرد که همین موضوع قیمت بالاتر محصول رو توجیه میکنه

  24. با سلام
    مبلمان و صندلی های شما خیلی مقاوم و شیک میباشد ونکته مهم اینکه از چوبهای مقاوم جنگلی برای ساخت اونها استفاده میشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما