فروش چوب خام مبل راحتی با کیفیت مناسب در بازار تهران

در حال حاضر افراد و گروه های زیادی در تولید و تجارت مبلمان فعالیت می کنند. این فعالان به خوبی می دانند که کیفیت مواد اولیه در صنعت مبلمان چه اهمیتی دارد، به همین دلیل اغلب به دنبال خرید چوب خام مبلمان، با کیفیت بالا هستند. فروش چوب خام مبل راحتی باکیفیت در بازار تهران، فرصتی را فراهم آورده تا خریداران این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تهیه کنند. شرکت های توزیع و پخش چوب خام نیز از دیگر فروشندگانی هستند که در زمینه تامین مواد اولیه صنعت مبلمان فعالیت می کنند. خریداران از طریق تماس با بخش فروش این شرکت ها می توانند از اطلاعات لازم در رابطه با خرید چوب خام مطلع شده و نسبت به سفارش و خرید این محصولات اقدام نمایند.

فروش چوب خام مبل راحتی با کیفیت مناسب در بازار تهران

واردات چوب خام مبل راحتی

واردات چوب خام مبل راحتیدر ساخت مبلمان از انواع مختلفی از چوب ها استفاده می شود. گردو، راش، ممرس و بلوط از درختان معروفی هستند که چوب آن ها برای تولید مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد. این چوب های باکیفیت قیمت زیادی دارند و عموما برای تولید مبل راحتی به کار نمی روند.

بهترین چوب برای استفاده در ساخت مبل راحتی، چوب سفید است که بخشی از آن از کشورهای دیگر وارد می شود.

شرکت های فروش چوب خام مبل، با واردات این محصولات و توزیع آن ها در بازار نیاز تولیدکنندگان را در این زمینه برطرف می کنند.

سفارش چوب خام مبل به صورت عمده

سفارش چوب خام مبل به صورت عمدهتولیدکنندگان مبلمان به شکل های مختلفی مواد اولیه مورد نیاز خود را تهیه می کند. اغلب این افراد با خرید چوب خام به صورت عمده، این محصولات را با قیمت مناسب خریداری می کنند.

با مراجعه به شرکت های توزیع و پخش، امکان سفارش و خرید چوب خام مبل به صورت عمده وجود دارد.

خریدران از طریق تماس با بخش فروش این شرکت ها می توانند اطلاعات لازم را در زمینه قیمت چوب خام مبلمان و شرایط فروش کسب نمایند.

خریدار چوب خام مبل منزل

خریدار چوب خام مبل منزلتولیدکنندگان مبلمان خانگی، به عنوان اصلی ترین خریدار چوب خام مبل منزل مطرح هستند. این افراد با خرید چوب خام مبلمان منزل از شرکت های معتبر، سعی دارند مواد اولیه باکیفیت و ارزان را برای تولیدات خود تهیه کنند.

چوب سفید صنوبری از بهترین انواع چوب برای تولید مبل راحتی است. این چوب با وجود این که در برابر تراش خوردن انعطاف کمی از خود نشان می دهد، ولی از استحکام و مقاومت کافی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد.

فروشندگان چوب خام مبلمان با توجه به این نکات انواع چوب خام مناسب برای ساخت مبل را در اختیار خریداران قرار می دهند.

کارخانه تولیدی چوب خام مبل با کیفیت مناسب در بازار تهران

کارخانه تولیدی چوب خام مبل با کیفیت مناسب در بازار تهرانبرای تهیه چوب خام مبل با کیفیت مناسب راه های مختلفی وجود دارد. خریداران با مراجعه به فروشگاه چوب خام مبل در بازار تهران و دیگر شهرها می توانند انواع مختلفی از این محصول را خریداری کنند.

ولی برخی از خریداران علاقه مند به خرید چوب خام به صورت مستقیم و بی واسطه هستند. این افراد با مراجعه به کارخانه تولید چوب خام مبل، اقدام به سفارش و خرید این محصول به صورت عمده می کنند.

در نمایندگی های تولیدکنندگان چوب خام نیز محصولات با قیمت مناسبی به فروش می رسند. این مسئله می تواند زمینه ساز ایجاد شرایط مناسب خرید برای مشتریان چوب خام باشد.

نمایندگی چوب خام مبل راحتی در اصفهان

نمایندگی چوب خام مبل راحتی در اصفهانچوب درختان مناطق شمالی کشور از جمله بهترین انواع چوب برای ساخت مبل و نرده چوبی دوبلکس بسیار مناسب هستند. با توجه به این نکته صنعت چوب و مبلمان در این منطقه پیشرفت زیادی کرده است.

اما تولیدکنندگان در شهرهای دیگر کشور نیز با تهیه چوب مرغوب از طریق نمایندگی ها، اقدام به تولید مبلمان و درب چوبی پلی وود باکیفیت می کنند.

وجود نمایندگی های فروش چوب خام در شهرهای مختلف چون اصفهان، تهران و… این امکان را برای خریداران ایجاد کرده تا این محصولات را با شرایط مناسبی تهیه کنند.

مشتریان چوب خام با مراجعه به این نمایندگی ها می توانند علاوه بر کسب اطلاعات نسبت به سفارش و خرید چوب خام مبل راحتی عمده اقدام نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد رأی: 26

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

31

  1. سلام به جز اصفهان نمایندگی های دیگه ای برای فروش دارید یا فقط اصفهان و تهران و این که هزینه ارسالتون چه طوره و به چه شهر هایی ارسال دارید ؟؟
    قیمت هاتون رو از کجا مطلع بشم

  2. مهر تایید خودم رو میزنم رو اطلاعات بالا
    ب این جهت ک خودم از شما خرید کردم و کیفیت چوب مبل راحتی عالی بود و قیمت کف بازار تهران بود انصافا
    خدا برکت بده

  3. سلام خسته نباشید کاراتون بسیار شکیل و زیباس?خوشحالم که با سایتتون اشنا شدم البته بواسطه یکی از دوستان که خیلی ازتون تعریف کردن اشنا شدم به چه صورت میتونم بهتون سفارش بدم چوب خام صندلی راک هم دارین؟

  4. سلام
    سوال من در زمینه بهارین چوب مبل راحتی هست چون طی تحقیقات بازار بهترین چوبهای بازار برای مبل راحتی راش و روس هستن ولی شما اسم صنوبر سفید رو اوردین
    چون میخوام خرید کنم نیاز به اطلاعات بیشتر دارم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

  5. سلام
    بجز تهران و اصفهان تو شهرهای دیگه هم کارگاه دارید؟
    طرح های مختلف کلاف مبلاتون رو کجا میشه مشاهده کرد؟
    خودتون روکوبی مبل رو هم انجام میدید؟
    باتشکر

  6. باسلام خدا قوت بهتون. کارهاتون عالیه باکیفیت خوب. ما کلی راضی هستیم از خریدمون. خیلی شیک هستند. ببخشید سرویس خواب اسپرت هم دارید قیمتش راهم لطف میکنید.ممنونم ازتون

  7. سلاااام خسته نباشید از چه شهری ارسال دارید ؟ نوع چوب رو میشه لطف کنید راش و گردو هم موجود دارید ؟ فقط به صورت خام دارید یا اینکه میتونیم مبل هم سفارش بدیم ؟

  8. باسلام من دلم واقعا رفت براے کارهاے شیڪ و زیباتون.از خرید تا تحویل به شهرستان چند روز طول میکشه و هزینه اش چقدر میشه.حرفه اے هستید در کارتون. سپاسگزارم ازتون.

  9. سلام
    من برای خرید مبلمانم خیلی علاقه داشتم که با سلیقه خودم باشه و نمیدونستم که برای خرید چوب خام کدوم چوب کیفیت بهتری داره ممنونم از اطلاعات خوبتون

  10. سلام بر همگی،باید برای هر کسی کیفیت حرف اول را بزنه چه بسا توی این گرونی و سختی ها بتونی حداقل چند سالی استفاده کنی خداراشکر که اینترنتی شدن دنیا این امکان را داده که با هرکجا در ارتباط باشیم و برای پیدا کردن محصولات بهتر به زحمت میفتیم

  11. سلام وقت شما بخیر و شادی
    مبل راحتی به دلیل استفاده راحت یکی از انواع مبلمانی است که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.
    بسیار خرسندیم که با مجموعه ی شما آشنا شدیم و چوب خام مبلمان راحتی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کردیم.
    تشکر از لطف شما

  12. چوب سفید صنوبری خیلی زیبا و خوشگل هست و البته توی این شرایط اقتصادی که هر سال نمیتونیم مبلمان خانگی رو عوض کنبم بسیار بادوام هست و بسیار مقرون به صرفه هست .

  13. چوب سفید صنوبری خیلی بادوام هست حتی بعد چندسال هم زیبای و جلای خودشو حفظ میکنه و به بنظرم بهترین گزینه برای مبلمان خانگی هستش . و یکی از خوبیهای که داره استحکام خیلی بالا هست که باعث میشع عمر این محصولات خیلی زیاد باشه

  14. سلام
    شما خریدار هم هستید اخه من
    چند تا مبل دارم خونه میخوام
    عوضشون کنم خواستم بدونم
    میخرید یا ن فقط فروش دارین
    سپاس

  15. باسلام و وقت بخیر
    آیا عکسهایی از محصول گذاشتین موجود دارید؟ و میتوانیم بصورت جزیی به شما سفارش دهیم؟
    باتشکر

  16. سلام وقت بخیر .

    ببخشید تماس با شما به صورت ۲۴ ساعته هست ؟یا ساعات مشخصی داره
    فروش چوب خام مبلمان در کرمانشاه هم نمایندگی داره ؟
    اینکه فروش به صورت عمده است خیلی خوبه . قیمتا رو مقرون به صرفه می کنه❣️

    • سلام خانم کاکایی وقت بخیر
      مجموعه آراد در 5 شهر ایران کارگاه های تولیدی فعال داره؛ برای اطلاعات بیشتر جهت خرید چوب خام مبل راحتی با مشاور فروش مجموعه تماس بگیرید یا داخل واتساپ ارتباط بگیرید کمتر از نیم ساعت پاسخگوی شما هستند.

  17. سلام
    بيشتر ماها دلمون میخواد دکوراسيون خونمون شیک و امروزی باشه و در عین حال هم قیمتش مناسب و ب صرفه باشه
    اینکه کلاف مبل سلطنتی یا راحتی رو اینطوری بخریم هم ب صرفه اس هم با سلیقه خودمون میشه پارچه ای مبل رو انتخاب کنیم

  18. ببخشید به جز اصفهان توی شهر دیگه ای نمایندگی ندارید؟
    اگر نه،هزینه ارسال بار عمده به شیراز به چه صورت هست؟

  19. سلام به مجموعه خوب اراد
    خیلی راضی بودم قیمت های مناسب ارسال بار به موقع و تمیز کارهای شیک و زیبا خیلی راضی بودم با علاقه من ک میز های خیلی زیبایی دارید من که عاشقش شدم رضایت کامل دارم موفق باشید

  20. سلام و خسته نباشید .برای خرید حضوری باید به نمایندگی ها مراجعه کنم ؟ آدرس نمایندگی هارو از کجا میتونیم داشته باشیم ؟ ممنون میشم

    • سلام وقت بخیر
      خیر، سفارشات بصورت آنلاین پذیرفته میشود.
      برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با بخش فروش مجموعه در تماس باشید.

  21. سلام
    ایا در مازندران هم نمایندگی محصولات رو دارید

    قیمت محصولات رو در کدام قسمت سایت میشه مشاهده کرد
    تشکر میکنم از مجموعه مبلمان اراد برای سایت زیبا و محصولات قشنگتون

  22. سلام ودرود با تشکر از مجموعه ی بی نظیر شما که چوب خام های اعلا رک بدون واسطه ومستقیم وبا قیمت مناسب در اختیار مشتریانتون قرار میدهید خدا قوت

  23. سلام .
    فرق چوب صنوبری با راش چیه؟؟
    اگر از انعطاف خوبی برخودار نیست ولی استحکام خوبی داره
    پس تو کارهای پر نقش و نگار نمیشه بکار برد
    لطفا جواب بدید.

    • سلام وقت بخیر
      بله چوب ها کیفیت های مختلفی دارن که هرکدام برای اجرای یه سفارش مناسبن، برای دریافت مشاوره با بخش فروش مجموعه در تماس باشید.

  24. چوب سفید صنوبر جنس خوب وبادوام هست اگر راحتر برسه به دست نجارها بعد سفارش جنس خوبی هست

  25. سلام
    مطالب بسیار جالب و کاربردی هستن، ممنون از ارایه این مقاله، و یک سوال اینکه برای خرید حضوری چوب مورد نیاز به کدوم مراکز باید مراجعه کرد؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا برای خریدحضوری چوب خام مبل راحتی و هماهنگی های لازم با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

  26. سلام
    مطمئنا با خاطری آسوده می توان از مجموعه شما کالایی مرغوب با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کرد.

    با آرزوی موفقیت های بیش از پیش برای شما همکار گرامی و تاجر آرادی 🌺

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما