قیمت عمده انواع چوب خام مبل استیل مدل فرانسوی

مبلمان استیل فرانسوی به دلیل زیبایی و اصالتی که دارد، از محبوبیت خاصی برخوردار است. از ویژگی های مبلمان مدل فرانسوی پایه هایی مزین به منبت کاری است که موجب زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. برای تولید مبلمان استیل اغلب از چوب درختان گردو و راش استفاده می شود. این چوب ها با وجود این که به خوبی تراش می خورند، از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردارند. تولیدکنندگان برای اطلاع از قیمت عمده انواع چوب خام مبل استیل می توانند به مراکز فروش این محصولات مراجعه کرده و اطلاعات مرود نیاز خود را به دست آورند.
قیمت عمده انواع چوب خام مبل استیل مدل فرانسوی

خرید چوب خام مبل استیل در بازار ایران

خرید چوب خام مبل استیل در بازار ایرانبرای تولید مبلمان استیل باکیفیت علاوه بر رعایت استانداردهای تولید، استفاده از مواد خام مرغوب نیز لازم است.

به اعتقاد بسیاری از متخصصان صنعت مبلمان، چوب درختان گردو و راش برای ساخت مبلمان استیل بسیار مناسب هستند. طرح پذیری و مقاومت بالا از مشخصات این دو چوب است.

تولیدکنندگان مبلمان استیل در ایران، اغلب مواد اولیه مورد نیاز خود را از بازار چوب خام مبلمان استیل در داخل کشور و یا از مراکز تولید کفپوش چوبی تهیه می کنند. این افراد با خرید و تهیه انواع مدل چوب خام مبلمان استیل، محصولات متنوعی را روانه بازار می کنند.

فروش چوب خام مبل استیل فرانسوی در بازار تهران

فروش چوب خام مبل استیل فرانسوی در بازار تهرانمبلمان کلاسیک فرانسوی با برخورداری از منبت کاری های ظریف، پارچه های اعلای ابریشمی و طرح های زیبا و نفیس از شهرت خاصی برخوردار است.

یکی از نکات اصلی در تولید مبلمان باکیفیت فرانسوی استفاده از مواد اولیه مرغوب است. قطعا در این میان، کیفیت چوب به عنوان اصلی ترین بخش مبلمان بسیار اهمیت دارد. چوب گردوی سیاه مرغوب جزو بهترین چوب ها برای تولید مبلمان استیل باید محکم و مقاوم بوده و از قابلیت طرح پذیری زیادی برخوردار باشد.

خرید چوب خام مبل استیل در بازار تهران به چند صورت انجام می شود.
بسیاری از خریداران با مراجعه به مراکزی چون فروشگاه چوب خام مبلمان استیل
این محصولات را تهیه می کنند. این افراد همچنین می توانند قیمت عمده انواع
چوب خام مبل استیل را از این مراکز استعلام نموده و نسبت به سفارش و خرید
این کالا اقدام نمایند.

خریدار چوب خام مبل در اصفهان

خریدار چوب خام مبل در اصفهانتولیدکنندگان فعال در عرصه مبلمان، به عنوان خریداران چوب خام از طرق مختلفی می توانند این محصول را تهیه کنند. مراجعه به نمایندگی فروش چوب خام ارزان یکی از ساده ترین روش ها برای تهیه این محصول است.

این نمایندگی ها در شهرهای مختلف کشور چون اصفهان، تهران، مشهد و… اقدام به فروش مبل چوبی خام به صورت عمده و با قیمت مناسب می کنند.

فروش بی واسطه و مستقیم چوب خام مبلمان در این مراکز، این فرصت را برای خریداران ایجاد می کند تا این محصول را با قیمتی اقتصادی و به صرفه تهیه کنند.

قیمت انواع چوب خام مبل در کشور

قیمت انواع چوب خام مبل در کشورقیمت انواع چوب خام مبل در کشور از عوامل مختلفی تاثیر می پذیرد. شرایط بازار یکی از عوامل همیشگی است که در این زمینه موثر است. جنس و کیفیت چوب خام نیز عامل دیگری است که باید به آن توجه کرد.

در میان انواع چوب مناسب برای تولید مبلمان، چوب های راش، گردو و بلوط بسیار گران قیمت هستند. در عوض چوب روسی به عنوان چوبی پرکاربرد و باکیفیت از قیمت خرید کمتری برخوردار است. البته از این چوب بیشتر برای تولید مبل راحتی استفاده می شود.

فروشندگان چوب خام با توجه به این نکات انواع چوب خام  را با توجه به نیاز مشتریان به بازار فروش عرضه می کنند.

نمایندگی چوب خام مبل در مشهد

نمایندگی چوب خام مبل در مشهدشرکت تولید کننده مصنوعات چوبی با ایجاد نمایندگی در نقاط مختلف کشور اقدام به فروش محصولات خود می کند. در این نمایندگی ها انواع محصولات مرتبط با با مبلمان چوبی عرضه می شود.

خریداران برای اطلاع از مواردی چون قیمت عمده انواع چوب خام استیل، جدیدترین رنگ چوب خام مبل، شرایط فروش چوب خام و… می توانند به این مراکز مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

همواره در این مراکز امکان خرید چوب خام مبل به صورت عمده وجود دارد. به این ترتیب متقاضیان می توانند محصول مود نیاز خود را به مقدار لازم سفارش داده و خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد رأی: 19

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

25

  1. خیلی خوشحال شدم ک خودمون تولید کننده ی چوب و مواد خام مبلمان از جمله مبلمان استیل، سلطنتی، راحتی و غیره که البته با کیفیت عالی هم هستن، هستیم
    باعث افتخاره

  2. سلام
    از اونجایی که در خرید مبل استیل، کلاف اون خیلی مهم هست پس باید به نوع چوب خریداری شده دقت کرد و از بین چوبها راش سفید و گردو بهترین هستند. ایا شما این نوع چوبها رو در مجموعه دارین؟
    ممنون از مجموعه مبلمان آراد

  3. سلام
    چوب خام به چه رنگهای مختلفی وجود دارد؟شرایط اقساطی هم برای خرید موجود است؟ارسالتون چند روز طول میکشه و هرینه ی ارسالتون چقدر است؟
    باتشکر

  4. باسلام چه کارهای خوشگل و زیبا و پرطرفداری هست..آدم محو تماشای اینا میشه.چقدر باسلیقه چه طرح و رنگبندی عالی دارید.من شیک تر ازاین کارهای شما ندیدم.خسته نباشید

  5. باسلام من خیلے استرس داشتم از بابت مبلها.اما با مشاوره خوب شما یکے ازبهترین انتخاب هامو کردم.خداروشکر خرید ماهم سالم وسلامت رسید خیلے رضایت دارم.ممنونم ازتون

  6. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید وای چقدر کار هاتون قشنگ و منحصر به فرده عاشقشون شدم میشه یکم در مورد چوب و طرح هاشون توضیح بدین لطفا خیلی کار هاتون قشنگن و اینکه هزینه باربری و ارسال رو هم لطف کنید بگید ممنون میشم

  7. سلام بری خرید عمده چه کاری لازمه با کجا تماس بگیرم ؟
    هزینه های ارسالتون چه طوری ؟به همه جا ارسال دارید ؟
    قیمت های مبلمان چه طوری

  8. درود بر شما، البته علاوه بر چوب خوب و سایر گزینه ها هم باید درست انجام بشه، چند سال قبل یه دست مبل سلطنتی داشتیم بعد داخل منبت کاری هاش حشره زده بود، کم کم رنگش ریخت و کلا داغون شد، با وجود اینکه پول نسبتا زیادی داده بودیم
    لطفا موقع خرید دقت زیادی داشته باشید ?

  9. سلام
    عصرتون بخیر باشه
    لطفا در خصوص ثبت سفارش چوب خام مبلمان استیل فرانسوی توضیحات بیشتری میفرمایید؟
    آیا با خرید عمده تخفیف هم لحاظ می شود؟
    ممکن است ارسال را رایگان در نظر بگیرید؟
    متشکرم از همکاریتون

  10. سلام
    چقدر کیفیت این مبل استیل هاتون
    خوبه خدایی و خیلی هم خوشگله
    واقعا در تعجبم که اینقدر
    کیفیت هاشون خوبه. دمتون گرم

  11. سلام
    از مبلمان کلاسیک فرانسوی خریداری کردم واقع زیبا و شیک هستند. واقعا از محصول و قیمتهاتون راضی هستم.
    باتشکر ازشما عزیزان

  12. سلام و خسته نباشید
    من خیلی مبلمان کلاسیک فرانسوی رو بخاطر منبت‌کاری هاش دوست دارم مخصوصا که کارهای شما که باعث میشه علاوه بر زیبایی کیفیت بسیار خوبی هم داشته باشه.
    عالی هستید.

  13. کارای منبت واقعن بی نظر هستن .من برای خرید جاهای زیادی رو سر زدم ولی به جرئت میتونم بگم هیچ کدوم ازاون فروشگاهها تنوع و کیفیت و قیمت های خوب شما رو نداشتن

  14. چ سبکهای خاص و شیکی . من در شرف خرید هستم حتما حتما از طرح‌های منبتتون سفارش میدم و به نمایندگی مشهد مراجعه میکنم . فقط لطفن بگین که چه ساعتهایی همکارتون هستن ؟ و همه نمونهها رو حضوری دارن یا از روی کاتالوگ باید سفارشم رو ثبت کنم

  15. سلام وقت بخیر . بعضی چوب ها مثل چوب های ماهون و ساج و چنار هم از استحکام بالایی برخوردارند و در ساخت مبلمان کاربرد زیادی دارن
    قیمت این چوب ها در مقایسه با چوب گردو و راش و .. که در مقاله ذکر شده چطوره ؟

    • سلام وقت بخیر. برای اطلاع از انواع چوب خام مبلی و قیمت های بروز با بخش مشاوره و فروش مجموعه تماس بگیرید.

  16. خیلی شیک و تر تمیز
    ارسال به موقع بدون ضربه خوردگی
    چقدر خوبه حتی میتونی خودت بگی
    طرحشو برات بزنن

  17. سلام
    ب نظرم اینکه رنگ و طرح چوب رو خودت بتونی انتخاب کنی خیلی خوبه مخصوصا مبل های سلطنتی ک منبت کاری روی پایه ها و تاج مبل کار شده
    ببخشید داخل کدوم شهر ها کارگاه دارید

  18. بنظر میرسه خیلی بادوام باشند چون از چوب راش استفاده شده . و چون واسطه ها حذف شده قطعا خرید اقتصادی برای من خواهد بود .

  19. سلام ودرود مبل با کیفیت و طبی و شیک نیازمند چوب مصرفی با کیفیت واعلا نیز هست.ب دلیل استفاده از چوب های گردو وراش درجه ۱ چوب مبل هاتون بسیار با کیفیت هستند

  20. چوب خام استیل واقعا زیباست اگر به استان های دور وبر حداقل نمایندگی بدن بیشتر میخرن چون هنوز جنس ورنگش قشنگه

  21. سلام.
    کیفیت چوب های شما چقدره؟؟
    فقط چوب گردو و راش هست یا نه چوب درخت دیگر ی هم دارید؟؟
    نحوه سفارش دادن و یا نحوه همکاری را توضیح بفرمایید.

    • سلام و عرض ادب
      برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها و ثبت سفارش با بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

  22. سلام، خسته نباشید
    چرا چوب های گردو، راش و… گران قیمت هستن در حالی که چوب روسی که در مقاله ذکر شده هم از کیفیت و کارایی خوبی برخورداره ولی قیمتش مناسب تره؟
    تفاوت اصلی این چوبها در چیه؟

    • سلام خانم شاهی
      وقت بخیر
      برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با بخش مشاوره وفروش مجموعه مبلمان آراد تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما