لیست قیمت چوب خام مبلمان کلاسیک ارزان در بازار تهران

مبلمان کلاسیک یا سلطنتی مجصولی است که به زیبایی و اصالت معروف است. به دلیل به استفاده از مواد اولیه مرغوب و گران قیمت در ساخت مبلمان کلاسیک، این محصولات معمولا از قیمت خرید بالایی برخوردارند. با این حال تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک با به کار بردن چوب ارزان و باکیفیت، قیمت فروش تولیدات خود را کاهش می دهند. خریداران می توانند برای اطلاع از لیست قیمت چوب خام مبلمان ارزان، به مراکز فروش در تهران مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند.
لیست قیمت چوب خام مبلمان کلاسیک ارزان در بازار تهران

عرضه چوب خام مبلمان کلاسیک در بازار داخلی

عرضه چوب خام مبلمان کلاسیک در بازار داخلی

در تولید مبلمان اغلب از چوب گردو، راش، بلوط، روسی، توسکا و ممرز استفاده می شود. هر یک از این چوب ها از ویژگی های خاصی برخوردارند که موجب شده از آن ها در ساخت مبلمان استفاده شود.

چوب درختان گردو و راش به دلیل این که بسیار سخت و محکم هستند و قابلیت طرح پذیری بالایی دارند، برای ساخت مبل بسیار مناسب هستند. با این حال قیمت بالای این دو چوب موجب شده که برای تهیه مبلمان باکیفیت و ارزان از چوب درخت روسی استفاده شود. این چوب با این که به اندازه چوب گردو و راش طرح پذیر نیست، ولی از سختی و سبکی مناسبی برخوردار است.

عرضه انواع چوب خام و چوب گردو متری برای تولید مبل کلاسیک در بازار داخلی این فرصت را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده تا این محصولات را با توجه به نیاز خود تهیه کنند.

تولید کنندگان چوب خام مبلمان ارزان

تولید کنندگان چوب خام مبلمان ارزانقیمت چوب خام مبلمان ارزان یکی از مولفه های مهم در خرید این محصول است.

بر این اساس تولیدکنندگان چوب خام مبل سعی دارند تا این محصول را با قیمت مناسب روانه بازار کنند.

خریداران با مراجعه به کارگاه های تولیدی چوب خام مبل نیز  می توانند این محصول را با قیمت مناسبی تهیه کنند. با مراجعه به این کارگاه ها امکان خرید بی واسطه و مستقیم کالا به صورت عمده برای خریدارن وجود دارد.

وارد کننده چوب خام مبل مرغوب در اصفهان

وارد کننده چوب خام مبل مرغوب در اصفهاناگر نگاهی به بازار فروش چوب خام مبل راحتی بیاندازیم متوجه می شویم که بسیاری از این محصولات، در داخل کشور تولید می شوند. با این حال انواع وارداتی این محصولات نیز به وفور در بازار وجود دارد.

شرکت های وارد کننده چوب خام مبلمان، انواع متنوعی از این محصولات را از کشورهای دیگر خریداری می کنند.

خریداران با مراجعه به نمایندگی این شرکت ها در شهرهای مختلف چون تهران، اصفهان، مشهد و… می توانند نسبت به خرید چوب خام مبل وارداتی اقدام نمایند.

قیمت انواع چوب خام مبل سلطنتی

قیمت انواع چوب خام مبل سلطنتیمبلمان کلاسیک یا سلطنتی اغلب در سبک فرانسوی یا ایتالیایی تولید می شود. برای این نوع از مبلمان، اصطلاح منبتی نیز به کار می رود، زیرا پایه های آن با هنر منبت کاری زینت شده است. به دلیل هنر و طرافتی که در ساخت مبلمان کلاسیک به کار می رود، این محصول از زیبایی و اصالت خاصی برخوردار است.

خریداران برای اطلاع از قیمت انواع چوب خام مبلمان کلاسیک ایتالیایی و فرانسوی می توانند به سایت های فروشنده این محصولات مراجعه کنند.

در اغلب این سایت ها اطلاعاتی تحت عنوان راهنمای خرید چوب خام مبلمان نیز وجود دارد که می تواند به خریداران در جهت انتخاب مناسب تر کمک کند.

مرجع فروش چوب خام مبلمان کلاسیک در مشهد

مرجع فروش چوب خام مبلمان کلاسیک در مشهدافرادی که در مشهد به دنبال خرید چوب خام مبلمان کلاسیک هستند می توانند به چند طریق اقدام نمایند.

این خریداران با مراجعه به کارگاه چوب خام ارزان به عنوان یک مرجع فروش می توانند از قیمت چوب خام مبلمان ارزان مطلع شده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

مراجعه به شرکت های فروشنده مصنوعات چوبی نیز راه دیگری برای خرید چوب خام مبلمان است.  اغلب این شرکت ها از طریق بخش فروش خود اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آن ها قرار داده و آن ها را در رابطه با انتخاب و خرید محصولات راهنمایی می کنند.

نمایندگی های فروش چوب خام مبلمان ارزان نیز از جمله مراکزی هستند که این محصولات در آن ها به صورت عمده عرضه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد رأی: 22

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

33

  1. سلام برای این نوع مبلمان شما به جز چوب روسی چه چوبی رو پیشنهاد میدید که هم کیفیت مناسبی داشته باشه هم قیمت مناسب ؟ و رنج قیمتی این نوع مبل ها چه طوریه ؟

  2. خدا قوت
    مطالب شما رو مطالعه کردم، و برام جالب بودش ک بازاری تحت عنوان چوب خام مبل ب این گستردگی هست(ارزان ، با کیفیت، جنسهای مختلف وووو) و ایران چقدر در این زمینه غنی هست

  3. سلام
    با چوب درخت روسی مبلمان منبت کاری شده دارید؟اگر دارید قیمت ۹نفره اش چقدر در میاد؟
    ارسال برای شهرستان دارید؟
    با تشکر

  4. سلام خسته نباشید من نمیدونستم چوب خام مبل به این صورت هم به فروش میرسه چه خوب که این اطلاعات در اختیار مشتری ها قرار میدین و قطعا خیلی به صرفه س و اینکه همه سبک دارین کارمونو خیلی راحت میکنه

  5. سلام
    با اینکه انولع چوب خام برای مبل کلاسیک بلوط، گردو، راش و نراد است مجموعه شما کدام چوب رو برای خرید توصیه میکنه و همینطو یک سوال داشتم میگن در خرید چوب مبل کلاسیک هر چه چوب تیره تر باشه چوب با دوام و با کیفیت تر است درسته ؟
    ممنون از مجموعه چوب مبلی

  6. باسلام ما برای جهیزیه گرفتیم کیفیتش و رنگش خیلی خوب بود کلی رضایت داریم قیمتش هم خیلی مناسب بود.بسته بندی بسیار عالی داشت حقیقتا اولین بار هست اینقدر از یه محصول و باربریش رضایت کامل را دارم.ممنونم

  7. باسلام دیروز چوب های ما رسید. صحیح وسالم به دست مون رسید.ممنونم از اخلاق و برخورد خوب تون.خدا برکت بده به کارهاتون ازبابت انصاف و کیفیت عالی و خوش قولی

  8. سلام خسته نباشید
    مبلمان سلطنتی یا کلاسیک از جمله مبلمان پر طرفدار و گران قیمت هستند.
    به دلیل استفاده چوب ها و متریال گران قیمت که در ساخت آنها استفاده می شود.
    تشکر از شما که این امکان را فراهم کردید که چوب مبلمان کلاسیک را با قیمت مناسب تر خریداری کنیم و در نتیجه مبلمان ارزانتر را به مشتریان عرضه کنیم.
    شاد و پیروز باشید.

  9. سلام وقتتون بخیر چقدر کار هاتون قشنگ و جالبه میشه لطف کنید در مورد کار و ارسال و نوع چوب هم توضیح بدین چطوری میتونم باهاتون در ارتباط باشم برای همکاری

  10. با سلام
    برای منی که مبلمان سلطنتی رو دوست دارم خیلی مهم بود که کیفیت خوبی هم داشته باشه ممنونم ازتون که کارهاتون در عین شیک بودن بسیار با کیفیت و قیمت مناسب هستن.

  11. سلام و خسته نباشید، سپاس بابت مطالب خوبتون
    خرید چوب گردوخام، چندتا سود عالی میتونه داشته باشه، 1،اینکه محکم هست2، طرح پذیری راحتی داره، 3،نسبتا سبک هم هست واسه جابه جایی

  12. سلام خسته نباشید .

    نوع چوبی که در ساخت مبل استفاده میشه در قیمتش تاثیر داره ؟ در کل چه نوع چوبی برای مبلمان سلطنتی مرقوبه و بیشتر مورد استفاده قرار میگیره . کیفیت کدوم چوب از بقیه بهتره

    • سلام و عرض ادب؛ برای کسب اطلاعات جزئی تر در رابطه با کیفیت و قیمت مبلمان خام کلاسیک با شماره تماس مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

  13. من مراجعه کردم و صحبت کردم خیلی خیلی راضی هستم .با کمترین قیمت تونستم بهترین رو خریداری کنم . ممنون بابات پرسنل متعهد و پاسخگویی کامل و جامع و ۲۴ ساعتتون

  14. من یکی از طرحها رو ازتون خرید کردم بسیار زیبا و با کیفیت هست . الان بخاطر رضایت از کارهای قبلیتون میخام مجدد ازتون خرید کنم ولی این بار به صورت غیر حضوری . فقط اینکه میخاستم بدون امکان خرید به صورت عمده هم دارین و یاخیر ؟

  15. باسلام
    ویژگیهای چوبها رو میخواستم بدونم برای کسب اطلاعات بیشتر راهنماییم میکنید؟
    ممنون از محصول و اطلاعات خوبتون

  16. قیمت چوب گردو با چوب بلوط
    یا راش فرق میکنه یان اختلافی
    ندارن و به نظرتون کدوم چوب بهتره
    چون میخوام بهترین انتخاب رو
    داشته باشم

  17. همیشه این سوال در ذهنم نقش بسته بود که چوب مبلمان از چه درخت هایی تهیه و تولید می شود که امروز به جواب سوال خودم رسیدم و متوجه شدم چرا این چوب ها از قدرت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند.آیا این چوب ها در کشور تولید می شود یا اینکه آنها را از دیگر کشورها وارد می کنند؟تولیدی های مبل چگونه می توانند از این محصولات سفارش دهند؟با این حجم بالایی که این محصولات دارند امکان ارسال آنها به سایر استان ها و شهرستان های کشور وجود دارد؟و سوال آخر اینکه قیمت آنها چگونه محاسبه خواهد شد؟

  18. سلام و عرض خسته نباشید
    من سفارش دادم و وقتی رسید دستم
    اصلا باورم نمیشد انقدر عالی باشه
    ارسالش هم به موقع بود

  19. سلام
    استحکام چوب کنسول خیلی مهمه با جست وجو می‌تونید کیفیت و استحکام انواع چوب رو بررسی کنید
    خرید چوب خام کنسول از نمایندگی ها چون بدون واسطه اس ب صرفه تره
    ممنون از مبلمان اراد و ارسال ب موقع بار

  20. امکانش هست به صورت یک سرویس مبلمان برای خونه سفارش بدیم؟ و آیا خودتون یا همکارانتون امکان آماده سازی و زدن روکش برای این چوب های خام مبلمان رو دارید؟

  21. چوب درخت گردو و بلوط وروسی برای سازه های صنعت نجاری عای هست ولی چوب توسکا وممرز بیشتر توضیح بدید چجورین

  22. سلام
    مجموعه اراد کارهاتون خوب بود بسته بندی مناسب بود
    قیمت ها هم خوب بود کارهاتون تمیز و شیک بود خیلی راضی بودم مشتریتون شدم کارتون عالی بود خسته نباشید و موفق باشید

  23. سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستان.چوب مبل خام سلطنتی که از ساییتون تهیه کردیم‌بسیار کیفیت رضایت بخشی داشت و اصل ودرجه ۱ بود .ب همه ی دوستانی که قصد خرید چوب خام مبلی دارند توصیه مینمایم

  24. با توجه به اینکه از چوب درخت روسی استفاده شده ، خیلی محکم و با دوام هستند . و اینکه با مناسب ترین قیمت میشه تهیه کرد . ممنون از تیم آراد بخاطر قیمتای عالی

  25. سلام وقت بخیر
    جنس چوبی که استفاده میکنید از چوب کدام درختان هست ؟
    برای شهر ساری هم نمایندگی دارید؟
    تشکر ویژه میکنم از سایت خوبتون و از سلیقه زیبای مجموعه مبلمان اراد

    • سلام وقت بخیر
      در شهر ساری نمایندگی نداریم برای کسب اطلاعات بیشتر از نمایندگی های مجموعه با بخش فروش مجموعه در تماس باشید.

  26. سلام
    لطفا لیست قیمت هارو در سایت هم قرار دهید و اینکه با ورود زیاد چوب های روسی یا ترکیه ای کدوم از نظر قیمت و کیفیت برای ساخت مبلمان کلاسیک یا سلطنتی مناسب تره؟

    • سلام وقت بخیر
      برای دریافت لیست قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش مجموعه مبلمان آراد در تماس باشید.

  27. سلام
    به نظر شما برای تهیه انواع مبلمان کیفیت چوب های داخلی بهتر است یا چوب های وارداتی؟
    و اینکه در کیفیت برابر مبل تهیه شده با چوب داخلی از لحاظ قیمت مناسب تر است یا مبل تهیه شده با چوب وارداتی؟

    • سلام وقت بخیر
      هرکدام از کیفیت هایی که نام بردید ویژگی های خاص خودشون رو دارن، مجموعه آراد از بهترین انواع چوب برای سفارشات مشتریانش استفاده میکنه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما